keskiviikko 30. heinäkuuta 2008

Siskot !!


Kolme sisarusta, iältään 92-, 94- ja 96-vuotiaat, asuu yhdessä. Yhtenä


iltana 96-vuotias laskee ammeeseen vettä. Hän laittaa toisen jalan


ammeeseen ja pysähtyy. "Olinko menossa kylpyyn vai tulossa pois?" hän


huutaa.


94-vuotias huikkaa vastaukseksi: "En tiedä, tulen katsomaan." Hän


lähtee kiipeämään portaita ja pysähtyy. "Olinko menossa ylös vai tulossa


alas?" hän huutaa.


92-vuotias istuu pöydän ääressä juomassa teetä, kun hän kuulee


sisartensa huudot. Hän pudistaa päätään ja sanoo: "Toivottavasti minusta ei


koskaan tule noin hajamielistä." Varmuuden vuoksi hän koputtaa puuta.


Sitten


hän huutaa: "Tulen auttamaan teitä heti kun olen käynyt katsomassa, kuka on
ovella."





> On ukkojen saunailta ja miehet istuu altaalla isolla kaveriporukalla.
> Viina virtaa ja kaikki pienessä laitamyötäisessä. Meteli on kova,

musiikki
> soi ja kaikki yrittää kännissään puhua kaikille Ja yhtä aikaa. Tunnelma
> hyvä.Pöydällä oleva kännykkä soi ja mies vastaa siihen: "Haloo."
> "No hei kulta minä täällä. Kauhee mökä siellä. Onks teillä hauskaa?"

kysyy
> naisääni. Mies vastaa: "Joo, hauskaa on. Lähetään tästä kohta baariin."
> "Okei. Ole sitte kiltisti siellä." sanoo nainen ja jatkaa:
> "Kuule, kultapuppeli; kun mä tässä just sattumalta olin kävelyllä ja

> huomasin tossa kultakaupan ikkunassa taas ton sormuksen josta mä olen

sulle
> aina puhunut niin etkö sä nyt vois sen verran antaa mun törsätä kun sen
> hintakin on nyt tosi halpa. Vaan vähän yli 2 tonnii mut siin

onnesmaragditkin."
> "Ai. Paljoko yli?" kysyy mies.
> "No vaan vähän. 3:n tonniin ne sen lupas. Saanhan mä sen ostaa

jooko.Pliiiiiis kultapuppeli."
> Mies empii hetken ja sanoo sitten: "No okei. Osta nyt sitten."
> Nainen jatkaa: "Ai niin. Se mun vanha auto on tosi surkee ja ruman

värinen.
> Mä oon jo pitkään katellu jotain nätimpää ja nyt sitten tänään mä

huomasin
> et tossa autoliikkeessä oli se IHANAN värinen vielä myynnissä. Saanhan


> käydä ostamassa sen? JOOOOKOOO? Kulta rakaaas? Se on sen 34 tonnii mut

nejo
> lupas antaa sen kokonaan sun kultareunasella kortillas ja ilman

käsirahaa.
> Kulta voinhan mä tämän kerran vähän törsätä kun se on ihan pakko se auto
> vaihtaa. Jooko?"
> Mies tuumii hetken ja painaa sormea toiseen korvaan koska meteli on

kova.
> Kaverit taustalla huutaa että lopeta jo se jaarittelu ja tule kaljalle.
> "Okei, okei. Osta nyt sitten", mies sanoo vihdoin.
> Nainen tajuaa tässä vaiheessa että ukko on tänään aika lepsulla

mielelläja
> erittäin suopea. Nainen jatkaa: "Sit kulta mun on ihan nyt pakko

vielkysyy
> sulta yhtä toista juttuu.Ethän sä suutu?"
> Mies: "No en tietenkään. Kysy vaan"
> "No kun mä oon jo pitkään katsellu tota naapurin Sakua sillä silmällä Ja

mun
> tekis ihan hirveesti mieli antaa sille. Jos mä vähän tänään meen sen luo
> istumaan iltaa sen kanssa hyvän viinipullon kanssa niin ethän sä suutu?
> Ethän kulta kun kuitenkin sua mä vaan rakastan."
> "No en mä nyt tosta suutu" sanoo mies. "Mee vaan. Mut ei sitte ilma

kumia."
> "No ei tietenkään. Ai nii ja viel yks pikku juttu kulta puppeli; saahan

mun
> äiti uuden miesystävänsä kanssa muuttaa meille kun on ihan turha niitten
> maksaa vuokraa kun meillä on näin iso talo. Voihan ne muuttaa jooko?"
> "No, voi voi.", vastaa mies. "Oliko sulla muuta?"
> "Ei muuta kulta. Kiitti hirveesti. Nähdään aamulla. Pusi pusi."
> "Pusi pusi." Mies pistää puhelimen kiinni ja katselee sitä

mielenkiinnolla.
> Huutaa sitten mölyävälle kaveriporukalleen: "Aika näppärän pieni tää uus
> Ericsson. Kenen tää on?




Ei kommentteja: