tiistai 23. helmikuuta 2010


osallistuin arvontaan toivottavasti arpa onni suosii minua... ennen joulua osallistuin kans arvontoihin ja peräti 3 kertaa arpa onni oli suosinut minua, hieman olin ihmeissään kun yleensä ei koskaan voita mitään... tuli eilen tilattua itelleni novitalehti no sama oli tilata kun muuten oisin aina ostanut irtonumerona ;D

meillä Eveliina eilen reakoi ekaa kertaa kun isänsä tuli kotiin, oikein naurahti ja sit kun isänsä tuli kaupasta oli tyttö aivan täpinöissään...

Hieman tuntuu et menee hermot kun aina on niin kovat pakkaset että ei päässä ulos nyt on viikko taas istuttu sisällä ja sitä on jatkuvasti makean nälkä... eilenki leivoin marenki piirakan ja nyt se on jo syöty... laitan lähipäivinä kuvia lisää kun oon saanut kohteita ensin kuvattua ja kameran tyhjennettyä... oisi kiva kun tulisi enemmän kommentteja niitä on niin mukava lukea....

1 kommentti:

Rosmariini kirjoitti...

Heippa,
hauskaa kun löysit blogiini. Minäkin tykkään kovasti käsitöistä ja muusta näpertelystä, mutta aika ei tahdo millään riittää, minulla kun on kovin monia muitakin harrastuksia, olen tutkinut sukua, tykkään lukea, piirtää joskus ja maalatakin jos ehdin, sitten otan paljon valokuvia ja nyt tämä blogauskin vie aikaa. Suloinen tytöntypykkä sinulla on, vai onko useampiakin. Toivon, että talvi alkaisi hellittää, ja pääset flunssasta. Meillä Oslon lähelläkin on ollut pahimmillaan n. 27-28 miinusastetta, joku on väittänyt, että on ollut 30:kin ja ensikerran vuosikymmeniin on Oslo-vuonokin niin jäässä, että laivoilla on vaikeuksia. En kuitenkaan uskalla edes kuvitella millaista teillä on siellä Suomen Kuusamossa ollut tänä talvena. Mutta kevääseen ollaan onneksi menossa! Toivotaan, että onnetar suosii sinua blogiarvonnassani! Monin terveisin, Rosmariini