sunnuntai 4. huhtikuuta 2010

tässä tekemäni kämmekkäät, pöllä kuviolla...
kämmekkäät ja miehelleni tekemä jussi pipo hyvän mallinen pitäs tehdä itellekkin tolla mallilla pipo

tuunaamani kassi


ursula kämmekäs, tosi nopea oli tehdä, tein tämmöiset mustatkin mutta ne meni minun siskolleni

bebe-leivos ihanan makuinen,nam
olimme Kuusamon Mll järjestämässä pterhekahvilassa ja siellä askarreltiin tämmöisiä pääsiäis munia, teimme yhdessä tyttäreni (10.4 täyttää 4kk) hän rypisteli paperia ja minä liimasin et meidän neidin ensimmäinen askartelu
halusin ottaa hedelmistä kuvan
kukkien laitto urakkaa

tässä siemeniä mitä kaikkea oon ostanut ja lisäks löysin kirjekuoren johon olin ottanut valmiiks siemeniä pitää kokeilla istuttaa
hieman akropatiaa, meidän neiti kääntynyt eikä enää suostu selälleen makaamaan
arpajaisvoitto ihanaa lankaa...ja suklaakin oli hyvää
olet mitä syöt kirjasta linssikeitto


kukat mitkä laitoin iti muutamassa päivässä

pääsiäistä täältä ihana kun on vihdoinki tullut kevät....
tänään oon saanut leikattua kankaat puikkopussiin ja aloittanut kankaiden laikkausta tilkkutäkkiin...
mulla tulee kuvat näin kerralla kun en jaksa yhtenään olla tyhjentämässä ja sit kerralla melkein kuvaanki käsitöitäni... vielä pitäis tuosta hartiahuivistanikin ottaa kuva se pitäs eka silittää ja laittaa hapsut... mut nyt syömään lihapiirakkaa kun tänään tekasin










Ei kommentteja: