lauantai 4. syyskuuta 2010


monissa bolgeissa on 100 asiaa itsestään, ajattelin et pitäiskö itekkin tehdä...




1. vuoden päästä täytän 40 vuotta (hui kauhistus, mihin ne vuodet on menneet niin nopeaa)


2. Asun Kuusamossa


3. mutta olen Kemistä lähtöisin


4. oon kihloissa ihanan miehen kans


5. meillä on kohta 9kk ikäinen pikku prinsessa


6.sekä olen 8v tytön äitipuoli


7. sain 25 vuotiaana pikkuveljen, joka on nyt 13 vuotta


8 .ja 5-vuotiaana pikkusiskon


9. olen neljän lapsen täti


10. sekä 3 kummitäti


11. harrastan avantouintia talvisin


12.mutta viime talvi jäi väliin


13. ilmoittauduin vauva jumppaan lapseni kans


14. ja käymme torstaisin mll:n perhekahvilassa


15. yritän puottaa painoa


16.mut olen liian perso makealle...


17. minulla on kamalasti lankoja


18. ja kankaita


19. ja käsityölehtiä


20.koska tykkään neuloa


21.virkata


22.ommella


23. suunnittelen uutta käsityötä vaikka entinen on vielä kesken


24. haluaisin ison omakotitalon


25. jossa ois minulle oma työhuone


26. tykkään kovasti marjastaa


27. sekä sienestää


28. oon käynyt sienessä tyttö selässä


29. minulla on monta aivan ihanaa ystävää


30. meillä on kotona nyt putkiremontti


31. olemme sitä paossa


32. opiskelin unelmieni ammattiin


33. mut jouduin keskeyttään opiskelut


34, koska koulu on liian kaukana enkä voi kotoa käsin kulkea


35. haaveilen et saisin lapselleni sisarruksia


36. sain vihdoin piirrettyä muutamat kaavat


37. kerään muumi mukeja


38. lehmä aiheisia juttuja


39. ja uutena villityksenä kaikki ruusuaiheiset


40. olen harrastanut joogaa


41. haluaisin vieläkin harrastaa


42. oon käynyt intialaisen päähieronnan kurssin


43. shiatsukurssin joskus kauan aikaa sitten


44. monia askartelu käsityö kursseja


45. olen tullut karaoke kilpailussa kolmanneksi


46. vaikkei minulla edes ole lauluääntä

47. ärsyttää kun netti alkoi tökkimään

48. inhoan kylmyyttä

49.tarvin uuden kännykän

50.kerään runoja ja mietelauseita,oon kerännyt jo 13 vuotiaasta asti

51.olen horoskoopilta leijona

52. nouseva merkkini on skorppiooni

53. haluaisin vuorokauteen lisää tunteja

54. että saisin joskus jotain tehtyä, siis omaa aikaa ommella

55. tykkään leipomisesta

56. olen enimmäkseen tyttären kans kahdestaa

57. kun mies on vuorotyössä

58.lokakuussa tulee kuusi vuotta kun lopetin tupakan polton

59. poltin 20 vuotta

60.haluaisin oppia pitsin nypläystä

61. oon sitä mieltä et haaveet toteutuvat joskus, ainakin toivottavasti

62. sekä oon aina haaveillut kiertäväni karhun kierroksen, no nyt se on hyvä toteuttaa kun asun kuusamossa

63. yritän laihduttaa

64.mut olen liian perso makealle

65.oon jäänyt koukkuun facebookiin

66. tyttärelläni on enemmän hiuksia kuin minulla 2 vuotiaana

67. olin siihen ikään asti kalju

68. mut on ehtinyt kovasti tulemaan sen jälkeen

69. on valitettavasti jo tullut muutama harmaa hius

70 jotka pitäis värjätä piiloon

71. nuorempana meillä siskon kans oli paljon koti eläimiä

72. me ei kysytty edes lupaa saadaanko ostaa vaan ostettiin pois

73. sen jälkeen päätin et ei enään yhtään jyrsijää

74, mut viime aikoina oon miettinyt et jos eveliina haluaa voin harkita

75. oon halunnut lasta yli 20 vuotta, ja oon todella onnellinen kun minulla on lapsi

76. meillä on ollut mökki kuivaniemessä merenrannalla, jonne on vieläkin ikävä

77. kaikista läheisimmät ystäväni on sieltä kotoisin

78.huomaa et saa olla välillä melkoinen pelle,varsinki kun yrittää syöttää tyttöä

79.suosikki kukkia on kielo, kissankello ja ruusu sekä pioni ja auringonkukka

80. tykkää et joutsen ja kurki ovat komeita lintuja

81.mut en kummankaan linnun äänestä tykkää oikein, varsinkaan kurjen äänestä yöllä kun yritän nukkua

82. haaveilen löytäväni kirppikseltä tiina-kirjoja

83. joita tykkäsin nuorena lukea..jos jollakin on myydä niin laittaa kommenttia

84. haaveilen löytäväni jostain meidän poku kirjan, olen lapsena lukenut sen monta kertaa

85. olen samaa sukujuurta kuin mannerheim, eli kuulun grapen sukuun

86. olen siis kiinnostunut sukututkimus jutuista

87. itse asiassa olen monesta asiasta kiinnostunut

88. mulla ei ole tatuointia, ´tuntuu et nykyisin melko usealla on

89.olen tällä hetkellä virkkaamassa pitsimattoa muovi narusta

90. itse asiassa minulla on monta käsityötä kesken

91. mut yritän saada entisiä valmiiksi

92. haluaisin järjestelmä digikameran

93. oon tykännyt popedan musiikista nuoresta tytöstä lähtien

94. oon ollut joskus tosi kova dingo fani, silloin 80 luvulla... olin tapetoinut seinänki dingon kuvilla

95.muistan aika hyvin vanhoja juttuja ja ´minusta on ihan hauska muistella niitä

96. minulla on ollut sekarotuinen koira.. joka oli aivan ihana

97. huomenna juhlitaan isäpuoleni 60-vuotis syntymäpäiviä ja minua harmittaa kovasti kun ei me päässä

98. ai niin olen maratoonarin tytär, mutt ite hyvä kun jaksan 100m juosta

99. mut kaikesta huolimatta olen nykyisin tosi onnellinen

100.on ihanaa kun oma perhe vaikka nyt neitini itkeekin tuossa jaloissani



1 kommentti:

-Jassu- kirjoitti...

Sadan kivan paljastuksen kunniaksi blogissani on sinulle jotain ;-)