lauantai 26. maaliskuuta 2011

nyt tuleekin kuvaton postaus, olen ollut nyt maanantaista asti karppauksella ja painoa on tähän mennessä lähtenyt kaks kiloa tää tuntuu uskomattomalta et tää toimii näin hyvin... oon syönyt kaikkea mitä normaalisti ei saisi syödä... ja ihania reseptejä oon löytänyt tänään tein mutakakkua ja kyllä se minusta oli enemmän aikuisen makuun sopiva kuin lasten ja ihania suolaisia muffinseja.... et tää tosiaanki toimii, ja tää tuntuu semmoiselta et tuskin repsahdusta niin vain sattuu... ei edes ole tehnyt mieli napostella...
ja tytön kehityksessä on tapahtunut huima muutos, se on on ollut kolme päivää jo melko kuiva yhdesti vain ollut vaippa märkä ja yhdesti kakat... mut tänään ollut täysin kuiva <3 kohta päässään kokonaan tätä menoa vaippa rumbasta...
sit tänään kun se oli vaippasilleen niin eiköhän se ite ollut riisunut vaipan pois ja mennyt potalle istumaan...
ja kun tein salaattia se tuli kiskoon mua jalasta et tule ja vei olohuoneeseen osoitti televisiota ja meni sohvalle istuun halus katsoa musiikki videoita laitoin sit sille frööpelin palikat... tuntuu niin upealta kun lapsi kehittyy ihana seurata...joka pieni kehitysaskel ja uusi sanakin tuntuu aivan upealta <3 <3 vaikka välillä tuntuukin raskaalta mut kuitenki tää on aivan ihanaa...

1 kommentti:

JaanaElina kirjoitti...

Minua kiinnostaa tuo karppaaminen.Pitäisi tutustua siihen tarkemmin,olen kuullut sen olevan tehokas.Tavoitteena olisi saada viisi-kuusi iloa pois.

Lapsen kehitystä on ihana seurata,onnittelut potalle oppimisesta.

Mukavaa viikonlopun jatkoa.