perjantai 7. tammikuuta 2011

loppiainen,
päivällä oli hieman lauhtunut eli 15 astetta,joten kävimme tytön kans pitkällä lenkillä... oli ihanan talvisen näköinen ja aurinkokin näyttäytyi..
olen pohtinut tätä ruokavalio laihdutus asiaa, et mikä on se oikea homma... en halua ainoastaan vain tiputtaa painoa vaan haluan sen olevan pysyvää... meillä oli kirjahyllyssä valittujen palojen tasainen verensokeri parempi terveys... no sitä oon nyt illan lueskellut... ehkä se on ton kirjan ohjeiden mukaan kaikista paras...
siinä suositellaan esim. käyttämään paljon ruuissa omenaviinietikkaa, ja yllätys oli et kanelia suositellaan käytettäväksi puoli tl päivässä...
ehkä kaikista paras on säännölliset ruoka-ajat, vähän hiilihydraatteja ja joita on niin matala gl, eli ei perunaa, valkoista vehnää eikä sokeria jos sokeria niin ennemmin hedelmäsokeria..
ja liikuntaa....
mä oon yrittänyt etsiä ja kehitellä itelle semmoisen helpon päivittäisen jumppaohjelman, kun loppujen lopuksi ei ole paljon aikaa kun oon aika paljon tytön kans... no haluttais joogatakkin, hmm.. sitähän vois silloin kun tyttö päiväunilla ja ollaan kahdestaan kotona...aina sitä keinot keksii
sit oon tässä päättänyt alkaa muutenki paremmin hoitamaan ulkonäköäni... en halua täysin rupsahtaa ennen kuin täytän 40... mut nyt kohta unten maille...ja toisillekkin jotka kamppailee samoista asioista niin tsemppiä

2 kommenttia:

Saga kirjoitti...

Tosta omenaviinietikasta tulee mieleen, että joskus pidin flunssat loitolla sellaisella sekoituksella, että kerran päivässä join "koktailin":lasi haaleaa vettä siihen pari teelusikallista ( vai olikohan yksi...) omenaviinietikkaa ja teelusikallinen hunajaa... Ohjeessa oli vielä, että jos tämän sekoituksen teki ruokailun alle, siis ennen kuin alkoi aterioimaan sen sanottiin vaikuttavan painoa alentavasti... Kannattaa kokeilla, sillä tämä ainakikin tukee tuota kirjasi ohjetta..omenaviinietikan käyttöä....

mintsu kirjoitti...

joo olen joskus juonutkin sitä :) vois melkein alkaa uudestaan... tänään kävin puntarilla ja paino oli tippunut peräti 2,4kg viikossa!!!tilasin eilen grenkaten termarin ja ajattelin et palkitsen itseäni jollain kivalla jos oon kuukauden ilman makeaa