maanantai 12. syyskuuta 2011

pitäs tässä saada aikaiseksi laittaa taasen kuvia koneelle... nyt tänään on ollut perhekahvila toisen kerran, ja nyt minulla onki siinä suurempi rooli eli olen vetäjänä... no tosi aktiivista taas tää elämä, meillä on näin maanantaisin perhekahvila ja tiistai ja perjantai aamuisin seurakunnan avoin kerho keskiviikkoisin vien tytön lastenparkkiin ja ite menen kuntosalille,ja torstaisin muskari niin ja nyt alettiin sunnuntaina kulkeen perheuinnissa ja sit on ilmaiseksi vielä käytössä liikuntasali... no auttaapa se omaan jaksamiseen kun näkee muita aikuisia ihmisiä...mä oon jaksanut karppauksella olla jo kohta puolivuotta ja melkein 9kg lähtenyt painoa, vaikuttaa et ois pysyvä tilanne.. ei ole edes ikävä perunaa eikä muuta semmoista...helppoa no oon tietenki välillä sortunut herkuttelemaan karkeilla yms. mut ei se nyt niin vakavaa ole...mut aina on sortumisen jälkeen helppo palata... mut ei muuta kuin aurinkoista syyskuun päivää ja tämä mamma kohta aloittaa siivoukset...

1 kommentti:

Saga kirjoitti...

Jätin kanssa tossa vajaa 2 kuukautta sitten pois karkit, jätskin ja suklaan. (Tosin syön joskus satunnaisesti, kun ennen noita meni reippaanlaisesti joka päivä). Ajattelin ihan verensokeriarvojen vuoksi, mutta kylkijäisinä mukava ylläri, paino on tippunut 6 kiloa.Eli oon näemmä syönyt TOSI paljon herkkuja, kun paino tippu, vaikka muuten syön ja elän samallalailla kuin ennenkin. Onnea sinulle karppaukseen. Itse en ole siihen innostunnut.