lauantai 17. syyskuuta 2011

rauhallinen hetki, mies vielä töissä ja lapset nukkuu..itekkin pitää olla nukkumassa mut ei malta.... huh huh onpas tullut taas hommattua hieman kirjoja lähdin kirjakaupan alesta hakeen kaarnasydän ja sammalkranssi kirjaa mut ne olivat loppuneet mut enhän minä sieltä tyhjin käsin lähtenyt kolmekirjaa lähti minun mukaani.. stailaa vaatekaappisi, koruja metallilangasta ja helmistä sekä söpöt maskotit ja just ystäväni kertoi et sen kirjan voi tilata samaan hintaan nettikaupasta no minä just tilasin sen ja tänään ostin sen 101 ideaa lehden, ja heti tuunasin pari heijastinta ja se pöllö oli ihana...nyt en aivan heti hommaa yhtään mitään... pitää ottaa kuvia ja laittaa tänne.. no kuvia oon ottanut mut en ole saanut aikaiseksi laittaa niitä... ai niin olen liittynyt marttoihin ja mielenkiintoiselta vaikuttaa ne aiheet ens viikolla ois meno ratsastus tallille saas nähä meenkö,mut sit seukki kerralla ois voileipä kakku ilta sen voisi tehdä karppisleivästäkin, kun karppaan kerta... mut nyt nukkumaan ja aamulla lasten kans liikuntahallille liikkumaan ja uimaan perheuintiin....ja mikäs parasta tää kaikki on ilmaista..

Ei kommentteja: