torstai 13. lokakuuta 2011

 tytön kans maalasimme kiviä...
 luonnon omaa taidetta, kaunis kuin mikäkin toi lehti
 mies teki upean löydön kirjaston poistomyynnistä, hänen syntymä vuotensa mut tapahtumat siinä oli minun syntymävuotenani
tänä päivänä tapahtui muutakin merkittävää, nimittäin minä synnyin
 kokeilin koolaidia harsoihin ja hyvin onnistui... mulla oli projektina pienentää harsoja et voi käyttää naamanpuhdistukseen ja nenäliinoina...

 neiti itse tekemä kaulakoru kaulassa...
 ostin lastentarvike kirppikseltä palikoita ja tein niille säilytys pussin kovasti ollut ahkerassa käytössä ees takas siirrelty

 ystävämme meni kihloihin ja tein heille kortin
 virkkaustunnelmissa...
koulussa oli kankaanpainantaa ja tein tommoisia lappusia ja nyt keksin käyttöä hernepussina...
 vietimme tiistaina askartelupäivää ja saimme tehtyä papukaijat...
 tässä meijän papukaija kotona lampussa
innostuin askarteleen helmistä ...tästä tais tulla tytölleni kaulakoru..mut jos seukkikerralla sais tehtyä niin pitkän et tulee itelleni...oon tässä koko päivän siivonnut ja vain murto-osan saanut valmiiksi... tyttö levittää sitä mukaan kun saan tehtyä...ei yhtään kiva.. olen tässä saanut valtavasti valmiiks niin et pitäs päätellä langanpäitä mut niistä kuvia sit seukki kerralla nyt jatkaan siivoomista et pääsis nukkumaankin,, kokeilin viimetalvista toppatakkia ja voin sanoa et teltta :)

3 kommenttia:

Etana kirjoitti...

Tulin vastavierailulle. Täällähän on paljon kaikkea kivaa, mukava kun löysin kauniin blogisi : )

Så Vitt Jag Vet kirjoitti...

Kiva että haluat osallistua arvontaani !
Kraam
Sanne

joponen kirjoitti...

Mukavia kuvia, teän neiti on todella söpö tuossa kuvassa kaulakorussaan :)
Sulle on sanoja mun blogissa, käy hakemassa ;)