perjantai 21. lokakuuta 2011

sanaleikkiä taasen

sain taas uusi 5 sanaa ystävältäni Joposelta aika osuvia sanoja
pikku kakkonen, aamun ohjelmat nauhotetaan kun tulevat liian aikaisin et meillä nukutaan nykyisin sen verran pitkään ettei yhtään ehditä muuten katsoa..ja paljon muuta ei saakkaan nykyisin katsoa kuin lasten ohjelmia ja siitä saa kiittää pikkuneitiä... omasta lapsuudestani muistan pikkukakkosesta ainakin pelle hermannin ja iltasadut jota luki Lasse Pöysti ja siinä kun heitettiin uni hiekkaa juoksin aina karkuun..
Silmukka, no silmukasta tulee mieleen rakas harrastukseni eli neulominen.... ja no tarvitaanhan silmukoita virkkaamisessakin...
koti koti on siellä missä perhe, ja kotina pidän myös lapsuuden aikaista kotiani... jonne on ikävä mut huomenna lähdemme koti seudulleni..<3 ja koti on siellä missä on hyvä ja turvallista olla
eläin minulla on aikaisemmin ollut koti eläimiä joista rakkain oli ehdottomattomasti jenna koira, ja aikoin et minulla tulee aina olemaan koira, mut toisin kävi..nyt meillä on niin pieni asunto et ei mitään  mahdollisuuksia..
unelma unelmoin isosta omakotitalosta mieluiten maalla jossa ois kunnon työtilat minulle ja iso lasten huone jossa ois lapsille kunnon leikkitilat ja erikseen unelmien makuusoppi...ja pihalla kasvihuoneet ja omenapuita ja luumupuita..... ja saisin elää koko elämäni onnellisena ja terveenä ja toivon sitä samaa kaikille rakkaille läheisilleni ja varsinki omalle rakkaalle pikkutyttärelleni,joka on minun unelmieni täyttymys...
jos joku haluaa kans sanat niin laittaa minulle siitä komenttia niin annan

Ei kommentteja: