lauantai 1. lokakuuta 2011

sanaleikki

osallistuin mummun huushollissa sanaleikkiin ja sain 5 sanaa...ja mun sanat on
1. etelä
nyt olen ollut hieman kateellinen etelässä asuville, kun siellä ollut eilen lämmintä yli 20 astetta ja täällä vain vähän yli 10 ja kylmä tuuli, epistä...
2. pimeys
pimeys kuuluu näin syksyyn se on kiva kun polttelee kynttilöitä ja nukkuminen on kivempaa pimeässä mut kyllä mä enemmän valoisasta tykkään....
3. herääminen
mä tykkään herätä rauhassa vaikka oonki noussut ylös tarvin oman ajan heräilemiseen... meillä nykyisin herätään siihen kun pikku emäntä vetää soittorasian narusta ,,,
4. toive
voittaa tänä iltana lotosta, toivoisin isoa omakotitaloa jossa ois tilaa... ja itelle iso työhuone.... ja semmoinen kans et ois helikopteri et vois käydä läheisiä katsomassa silloin kun ite haluaa mut nykyisin se on vaikeaa päässä kun on pitkät matkat... ja toivon tietysti et pysytään terveenä
5. uskottomuus
mä en ymmärrä tommoista jotka tommoista tekee, pitää olla uskollinen sille kenen kans on...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Taisit olla ensimmäinen joka ehti tehdä tämän ☺

Ei yäällä "etelässä"kään ole ollut kuin se yksi varsinaisesti lämmin päivä -mutta aurinko onnekis paistaa, joten suunta Lillaan!
Aurinkoista sunnuntaita sinnekin!

Sirutuuli kirjoitti...

Voitit arvonnassani, käypä kurkkaamassa :)

anrinko kirjoitti...

Heippa!
Olet voittanut blogissani arvonnassa. =)